Nina Pascoal – Vi röstar om vi saknar mamma – Betyg: 3 av 5 – 📚 – En kort, tunn, lättläst, och snabbläst roman om en dysfunktionell familj på en chartersemester. En mamma och tre döttrar, två veckor på en charterö. (Bokförlagets beskrivning av boken finns i kommentarerna).

Detta blogginlägg är skrivet av Bims Blogg.

. Tre systrar, en fladdrig mamma, en charterö fylld av förväntningar. På dagen solkräm och sand och på kvällen, när lamporna tänds längs bargatan, kan nästan vad som helst hända: kärlek, hångel, sex – och att någons hemliga önskan blir sann. Den att en mamma ska försvinna. ”Vi röstar om vi saknar mamma” är en laddad roman om en utsatt…

Läs hela inlägget av Bims Blogg här –> Nina Pascoal – Vi röstar om vi saknar mamma – Betyg: 3 av 5 – 📚 – En kort, tunn, lättläst, och snabbläst roman om en dysfunktionell familj på en chartersemester. En mamma och tre döttrar, två veckor på en charterö. (Bokförlagets beskrivning av boken finns i kommentarerna).