Abigail Dean – Flicka A – Betyg: 4 av 5 – 📚 – En spännande, gripande och otäck psykologisk roman. Välskriven och lättläst, och kan varmt rekommenderas. (Bokförlagets beskrivning av boken finns i kommentarerna).

Detta blogginlägg är skrivet av Bims Blogg.

Gripande psykologisk thriller om flykt och överlevnad, ett mörkt familjedrama om svek och lojalitet. Lex Gracie vill inte tänka på sin familj, inte heller på föräldrarnas skräckhus där hon och hennes syskon tvingades växa upp. Och hon vill inte tänka på sin identitet som Flicka A – flickan som till slut rymde och befriade sina syskon. Som framgångsrik advokat i…

Läs hela inlägget av Bims Blogg här –> Abigail Dean – Flicka A – Betyg: 4 av 5 – 📚 – En spännande, gripande och otäck psykologisk roman. Välskriven och lättläst, och kan varmt rekommenderas. (Bokförlagets beskrivning av boken finns i kommentarerna).